Mon Feb 18, 2019 2:00 pm

yeah I'm in
Lana! (42011041) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 2:00 pm

more?
Death (42006855) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 1:50 pm

more MAS?
Death (42006855) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 1:48 pm

gonna switch to hucast
Nightmare (42006855) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 1:33 pm

running to the shop lol brb
Nightmare (42006855) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 1:33 pm

he's on his way
Nightmare (42006855) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 1:30 pm

ok
Lana! (42011041) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 1:30 pm

brb
Nightmare (42006855) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 1:30 pm

might be able to get Quinn with us
Nightmare (42006855) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 1:30 pm

hmmm
Nightmare (42006855) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 1:19 pm

^^
Lana! (42011041) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 1:19 pm

sof and hs lol
Nightmare (42006855) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 1:19 pm

you can host
Nightmare (42006855) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 1:19 pm

sure thing, I'm starting to get the hang of this
Lana! (42011041) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 1:19 pm

one more?
Nightmare (42006855) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 1:07 pm

kk
Lana! (42011041) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 1:06 pm

go again?
Nightmare (42006855) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 12:53 pm

yup
Nightmare (42006855) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 12:53 pm

ep 4 right?
Lana! (42011041) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 12:53 pm

sure thing
Lana! (42011041) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 12:53 pm

MAS first phase?
Nightmare (42006855) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 12:30 pm

I'll cc
1 (42012103) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 12:30 pm

I got to level Lana lol
1 (42012103) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 12:30 pm

lol I still haven't named her
1 (42012103) (From PSO @ lobby 1)

Mon Feb 18, 2019 12:29 pm

fair enough
Nightmare (42006855) (From PSO @ lobby 1)